|
Commodore 64
|
 |
« on: November 29, 2003, 02:37:53 PM » |
|
En blind man kommer in på en brädgård i den lilla staden och frågar om han kan få tala med förmannen. När förmannen kommer fram säger den blinde: -Goddag, jag undrar om Ni har något ledigt arbete åt mig? -Men Ni är ju blind, då kan ni ju inte arbeta här, säger förmannen. -Jodå, säger mannen, Jag kan känna igen vilket trästycke som helst bara genom att lukta på det, och dessutom hur stort det är. Förmannen ser tvivlande ut och säger att det måste han se innan han tror på det, så han hämtar en tvåmetersbit björk från en brädhög och håller upp under mannens näsa. -Björk, två meter. Säger den blinde direkt. -Oj, det var inte illa. Säger förmannen, hämtar en bit ek 8x8 tum från en annan hög och håller upp framför mannens näsa. -Ek, 8x8 tum. Säger mannen. Förmannen, som nu är väldigt imponerad, tänker att nu skall jag sätta dit honom iallafall, så han ber sin sekreterare komma ned till dom. När hon står där viskar han till henne att hon skall klä av sig och ställa sig framför den blinde. Den blinde mannen luktar noga uppifrån och ned och säger sedan: -Det här var en svår en, kan du vända på plankan? Förmannen vänder på sekreteraren och den blinde luktar noga på andra sidan också. Till sist säger han: -Jaa, jag är inte helt säker, men kan det vara en skithusdörr på en räktrålare??!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Commodore 64
|
 |
« Reply #1 on: November 29, 2003, 02:42:45 PM » |
|
Vi tar en till:
Jean-Pierre, en kille på runt tolv år är ute och går i Amsterdams Red´Light District. Han släpar en död, tillplattad groda på ett rep efter sig. Han stannar vid en av barerna och frågar "madame": -"Jag vill ha 6 med en av era flickor. Jag vet att jag är för ung, men däremot har jag mycket pengar i fickan". Kvinnan släpper in pojken och frågar: -"Vilken flicka vill du ha?". -"Jag vill ha en med en riktigt äcklig könssjukdom, svarar pojken". Hormadamen tillåter det inte gärna men å andra sidan har pojken ju mycket pengar... -"Då ska du välja Nancy". Pojken skyndar sig till Nancys rum, där han har 6 med henne. Efter en halvtimme kommer pojken ut, fortfarande släpandes på sin platta groda. Hormadamen kan inte låta bli att fråga varför pojken ville ha flickan med den äckliga sjukdomen. Pojken svarar: -"Du ser, när jag kommer hem om ett litet tag, så kommer jag att vara ensam med barnvakten. Jag vet att hon tycker om småpojkar, alltså vill hon antagligen ha 6 med mig. På det sättet får hon en läskig sjukdom av mig. När min pappa senare ikväll kör hem barnvakten, gör han säkert "ett nummer" med henne i baksätet... och när han sedan kommer hem sätter han säkert på min mamma också. Och i morgon kommer mamma säkert att ha 6 på köksbordet med mjölkbudet, för det brukar hon ha... Och det är han som jag vill åt, för den djäveln har kört över min groda!!!"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eddie
|
 |
« Reply #2 on: November 29, 2003, 04:53:51 PM » |
|
he he mera =))))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Commodore 64
|
 |
« Reply #3 on: November 29, 2003, 06:18:44 PM » |
|
[  ]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thrash
|
 |
« Reply #4 on: November 30, 2003, 09:43:09 AM » |
|
hahaha[laugh] har du kvar din groda....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
osai
|
 |
« Reply #5 on: December 02, 2003, 09:01:30 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eddie
|
 |
« Reply #6 on: December 02, 2003, 11:27:39 PM » |
|
grym lirare han kan man kalla en super mario [respekt]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Replicant
|
 |
« Reply #7 on: December 03, 2003, 12:53:14 AM » |
|
tja, om man hade lite tid över... [  ]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thrash
|
 |
« Reply #8 on: December 03, 2003, 12:54:34 AM » |
|
UNDRAR OM HAN QUAKESTREFAR OCH VRIDER SIG I HOPPET. BÖRJAR SAKNA MYSIGA MARIO...COOLT. [banana]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Commodore 64
|
 |
« Reply #9 on: December 03, 2003, 06:45:40 AM » |
|
HEHE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thrash
|
 |
« Reply #10 on: December 04, 2003, 06:39:08 PM » |
|
En familj sitter runt middagsbordet och sonen frågar om han kan få ställa en fråga. Pappan svarar. "Ja visst, fråga på bara" Den unga mannen frågar sin pappa, "Pappa, hur många olika typer av bröst finns det?" Pappan blir lite förvånad, men svarar "Jo min son, det finns tre sorters bröst. I 20-års åldern har kvinnan bröst som är som meloner, runda och fasta. Runt 30 - 40 års åldern är brösten som päron, fortfarande fina men lite hängiga. Efter femtio, blir brösten som lökar" "Lökar?" "Ja, när du ser dem, får de dig att börja gråta"
Detta utlägg fick både modern och dottern att se rött, så dottern frågar. "Kan jag ställa en personlig fråga? Mamma, hur många typer av penisar finns det?" Mamman blir lite förvånad, men ler, tittar på sin man och svarar. "Jo min dotter, en man går igenom tre faser. I 20-års åldern är en mans penis som en ek, ståtlig och hård. Runt 30 - 40 års åldern är penisen som en björk, flexibel men pålitlig. Efter femtio blir penisen som en julgran." "Julgran?" "Ja, död från roten och kulorna hänger där bara som dekoration."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Commodore 64
|