|
Dennis
|
 |
« Reply #60 on: June 03, 2005, 11:40:12 PM » |
|
helt klart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sunray
|
 |
« Reply #61 on: June 04, 2005, 07:43:21 PM » |
|
Jamen då är det bara att fixa en lokal någon stans!
Vem känner sig manad att ta tag i lokalletandet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sunray
|
 |
« Reply #62 on: June 09, 2005, 01:33:01 PM » |
|
Någon som hittat någon lokal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dg|tome
Guest
|
 |
« Reply #63 on: June 12, 2005, 10:39:33 PM » |
|
Jag snackade med gubben som har internet cafet i mitt hus. http://www.cyberplace.se/och dom har börjat köra natt öppet ett par gånger i månaden. Givetvis får vi hyra den lokalen, vet dock inte vad det kostar. Tror dock inte att det är ett allternativ då alla vill köra med egna datorer och sova någonstans kanske. Någon som känner någon vaktmästare eller dyl. på någon skola. Nu är det ju sommar lov för kidsen så man kanske kan hyra en lokal på en skola [1icon-gunsmilie]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sunray
|
 |
« Reply #64 on: June 13, 2005, 10:18:47 PM » |
|
Jag snackade med gubben som har internet cafet i mitt hus. http://www.cyberplace.se/och dom har börjat köra natt öppet ett par gånger i månaden. Givetvis får vi hyra den lokalen, vet dock inte vad det kostar. Tror dock inte att det är ett allternativ då alla vill köra med egna datorer och sova någonstans kanske. Någon som känner någon vaktmästare eller dyl. på någon skola. Nu är det ju sommar lov för kidsen så man kanske kan hyra en lokal på en skola [1icon-gunsmilie] Om vi ska ha våra egna datorer tror jag ingen vill lämna dem alldeles alena i en okänd lokal någon stans i Sverige. Så sovutrymme är ett måste. Om lokalen hade varit säker hade hotell varit ett alternativ för en trött själ men som sagt... vi kan vara utan datorer när vi kommer tillbaka efter en liten tupplur. Vad det gäller skolor så går nog nätverkspersonalen också på semester. Så där gäller att någon har bra kontakter och kan muta. Egen erfarenhet av Märsta kommuns Internetuppkoppling så är den inte mycket att ha.... men det finns alltid undantag. Sitta och dricka bira i en lokal där lågstadieelever har varit, där handfaten når upp till knäskålarna och man sitter med knäna i höjd med öronen när man är på the loo. Nje, passar inte mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dg|tome
Guest
|
 |
« Reply #65 on: June 15, 2005, 10:48:10 PM » |
|
Gnällis! [1a-rulez]
Tänkte väl inte att vi ska sitta på dagis. Finns många skolor med normala toaletter och stolar. [1a-thumbsup]
Vi får leta vidare.
Sen får vi väl sitta med [b-modem56k] , duger väl.
[1ad-drunk]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennis
|
 |
« Reply #66 on: June 15, 2005, 10:52:01 PM » |
|
Japp, vi får söka vidare. Alla får fråga och söka.
[1a-banana1]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sunray
|
 |
« Reply #67 on: June 18, 2005, 06:50:50 PM » |
|
Gnällig vet jag att jag är, det har jag fått höra sååååååååå många gånger. Anledning till varför jag inte är på TS te.x.
Men kommer ingen fram med en lokal snart så blir det lite tajt med veckor innan semestern. [1a-bounce fire]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anthrax
|
 |
« Reply #68 on: June 18, 2005, 09:52:36 PM » |
|
vi gnäller alla på TS.. o jag saknar dig där.. tror nog att de andra gör det också.. [1a-blebleble]
|
|
|
|
|
|
Only GOD can judge me!?!?
|
|
|
|
florist
|
 |
« Reply #69 on: June 21, 2005, 12:22:44 PM » |
|
vi gnäller alla på TS.. o jag saknar dig där.. tror nog att de andra gör det också.. [1a-blebleble] Japp det gör vi [1a-bye1]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smedberg
|
 |
« Reply #70 on: August 09, 2005, 01:41:26 PM » |
|
Det verkar ju vara svårt med lokalbiten i Fjollträsk så då tänkte jag fråga om det finns nått intresse att komma på lan/partaj/whatever i Sundsvall?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HyrPo
|
 |
« Reply #71 on: August 09, 2005, 07:04:06 PM » |
|
Ja kan säga att sist va de skit kul iaf god pizza god stämmning [1a-banana1] [1a-approve2]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennis
|
 |
« Reply #72 on: August 09, 2005, 08:12:31 PM » |
|
Jag är på. Inte Maria.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ShadyMia
|
 |
« Reply #73 on: August 09, 2005, 09:25:48 PM » |
|
Jag vill! Om jag inte är här i Kramfors då (med datorn såklart) så kommer jag behöva åka med någon snäll människa! [1a-eyes]
|
|
|
|
|
|
i]Ett socialt liv? Var kan jag ladda ner det?[/i]
|
|
|
|
HyrPo